- Szczegóły
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sokółce informuje, że zgodnie z Regulaminem określającym zasady rozliczania kosztów gospodarki cieplnej i ustalania opłat za centralne ogrzewanie dla mieszkań i lokali użytkowych, mieszkańcy mają możliwość podjęcia decyzji o sposobie rozliczania kosztów ciepła na poszczególnych węzłach jeżeli zażąda tego przynajmniej 50%+1 osób posiadających tytuł prawny do lokalu. Zgodnie z pkt. II ust. 13 chęć zmiany sposobu rozliczania należy złożyć najpóźniej dwa miesiące przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.
W roku 2022 rozliczenie wg metody powierzchniowej odbędzie się w blokach przy Osiedle Centrum 16 i Osiedle Centrum 20
Od 2021 roku rozliczane wg metody powierzchniowej będą następujące bloki/węzły: Osiedle Centrum 1, Osiedle Centrum 2, Osiedle Centrum 4, Osiedle Centrum 13 I węzeł, Osiedle Centrum 13A, Osiedle Centrum 15, Piłsudskiego 11, Piłsudskiego 13, Pocztowa 2, Pocztowa 4, Pocztowa 5, Grodzieńska 22, Grodzieńska 28, Sikorskiego 14, Sikorskiego 18, Kołłątaja 17, Kołłątaja 19
Bloki przy: Osiedle Centrum 14, Sikorskiego 16 i Broniewskiego 10 są rozliczane wg metody powierzchniowej od 2019 roku, a blok przy Grodzieńskiej 24 będzie tak rozliczony w 2020 r.
Oświadczenie o woli zmiany sposobu rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dostępne jest pod linkiem: Oświadczenie o zmianie metody rozliczania centralnego ogrzewania oraz w biurze Spółdzielni.
- Szczegóły
Wszyscy mieszkańcy Spółdzielni są zobowiązani do sortowania odpadów, dlatego wnoszą opłatę 32 zł za osobę a nie 64 zł za osobę.
Przedsiębiorstwo odbierające odpady z naszych nieruchomości zwróciło uwagę na bardzo często powtarzający się problem pojawiania się odpadów zmieszanych w pojemnikach przeznaczonych na frakcję szklaną.
Z treści Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wynika, iż na wniosek przedsiębiorstwa zajmującego się odbiorem odpadów Gmina może podnieść wysokość opłat. Niestety w przypadku Spółdzielni jest to odpowiedzialność zbiorowa. Jeśli kontrola stwierdzi nagminny brak segregacji podwyższone opłaty obejmą wszystkich mieszkańców danej nieruchomości.
Pojemniki są oznaczone i wystarczy odrobina dobrej woli i trochę chęci, by dokonać prawidłowego podziału. To naprawdę nie jest trudne!!! W razie jakichkolwiek trudności lub pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Poniżej prezentujemy, jak wygląda segregacja frakcji szklanej po opróżnieniu pojemników na szkło przy naszych nieruchomościach. Znajdują się w nich wszystkie rodzaje odpadów.
- Szczegóły
Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że w związku z kończącym się okresem użytkowania podzielników kosztów centralnego ogrzewania w Państwa mieszkaniach, zgodnie z Dyrektywą w sprawie efektywności energetycznej (EED) zostanie dokonana wymiana podzielników na nowe - o tych samych parametrach technicznych.
Wymiana zostanie wykonana przez wyłonioną w przetargu firmę Visterma sp. z o.o. 15-535 Białystok ul. Praw Kobiet 4
w terminie od 25 stycznia do 26 lutego 2020 r.
Przed przystąpieniem do prac związanych z wymianą podzielników Wykonawca z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem poinformuje użytkowników lokali danego budynku o terminie przeprowadzenia prac poprzez wywieszenie ogłoszeń w klatkach schodowych.Prace będą prowadzone od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00.
Uwaga !
W budynkach, które od 1 stycznia 2021 będą rozliczane wg metody powierzchniowej podzielniki nie będą wymieniane. Stare podzielniki można zdemontować samodzielnie ale nie wcześniej niż do czasu otrzymania rozliczenia ciepła za 2020 rok.
Prosimy ich nie wyrzucać do czasu zakończenia okresu reklamacji rozliczenia czyli w okresie 14 dni od otrzymania indywidualnego rozliczenia ciepła.
- Szczegóły
UWAGA! WAŻNE!!
SZANOWNI PAŃSTWO
w związku z wydłużeniem stanu zagrożenia epidemicznego, mając na względzie wspólne bezpieczeństwo, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej informuje, że:
Pracownicy Biura SPÓŁDZIELNI są dostępni dla Państwa w godzinach od 0700 do 1500,
KASA SPÓŁDZIELNI w godzinach od 0700 do 1430.
Niemniej jednak, biorąc pod uwagę zalecenia Ministerstwa Zdrowia dotyczące koronawirusa prosimy o ograniczenie do minimum bezpośrednich wizyt w biurze Spółdzielni we wskazanych terminach i zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego
– Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PROSIMY O KONTAKT Z UPOWAŻNIONYMI PRACOWNIKAMI SPÓŁDZIELNI:
- sekretariat 85 711 24 91
- sprawy techniczne i awarie – 85 711 34 21
- sprawy członkowsko-mieszkaniowe 85 711 24 91 w. 34
- księgowość 85 711 24 91 w. 37
Mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Spółdzielni wprowadzamy zasady wizyt konserwatorów w mieszkaniach:
- Prace przeprowadzane przez pracowników w mieszkaniach zostają ograniczone do minimum. Wykonywane będą wyłącznie prace konieczne i awaryjne.
- Wizytę należy umówić telefonicznie (tel. 85 711 34 21)
- Jeśli przebywają Państwo na kwarantannie lub mieli kontakt z osobą zarażoną, proszę poinformować o tym przy zgłoszeniu! Pozwoli to na zabezpieczenie pracownika usuwającego awarię.
- Przed przyjściem konserwatora prosimy przewietrzyć mieszkanie.
- W pomieszczeniu, w którym dokonywana jest naprawa, poza pracownikiem Spółdzielni może znajdować się wyłącznie 1 osoba, w maseczce z zachowaniem bezpiecznego dystansu.
- Elektryk/hydraulik przychodzi na wizytę w maseczce oraz rękawiczkach.
Za utrudnienia przepraszamy i apelujemy o przestrzeganie zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
- Szczegóły
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej przedstawia zadłużenie mieszkańców Spółdzielni na dzień 31-10-2020 r. wg poszczególnych budynków.
Przypominamy, iż termin płatności to 28 dzień każdego miesiąca. Od wpłat wniesionych po tym terminie są naliczane odsetki w wysokości 5,6%.
Dziękujemy wszystkim, którzy wnoszą opłaty terminowo.