- Szczegóły
Przyszła wiosna a wraz z nią ujawnił się problem sprzątania po psach. Ładna pogoda sprawia, że wszyscy mamy ochotę pospacerować, pojeździć na rowerze, wyjść z dziećmi do piaskownicy. I tu zaczyna się problem! Na chodnikach, skwerach, trawnikach – wszędzie pojawiają się psie odchody. Firmy sprzątające tereny Spółdzielni starają się jak mogą i te pozostałości po naszych „pupilach” sprzątają. Ale czy to jest ich zadanie???
Chcielibyśmy przypomnieć przepisy obowiązujące właścicieli czworonogów. Przepisy te powstały nie dlatego, aby utrudniać nam życie, ale po to, by uświadomić mieszkańcom, że posiadanie psa to nie tylko przyjemność, ale przede wszystkim duży obowiązek i odpowiedzialność za jego utrzymanie.
Zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/259/12 Rady Miejskiej w Sokółce z dnia 22 listopada 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sokółka, wszystkich właścicieli psów obowiązują następujące zasady:
- Szczegóły
Rozliczenia kosztów centralnego ogrzewania za 2015 rok dokonano zgodnie z obowiązującym w naszej Spółdzielni „Regulaminem określającym zasady rozliczania kosztów gospodarki cieplnej i ustalania opłat za centralne ogrzewanie oraz za podgrzanie wody użytkowej dla mieszkań i lokali użytkowych w Spółdzielni Mieszkaniowej w Sokółce” zatwierdzonym Uchwałą Nr 9/2014 Rady Nadzorczej w dniu 26.03.2014r. oraz Aneksem zatwierdzonym dnia 29.12.2014r. Uchwałą Nr 31/2014 Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sokółce.
W sezonie grzewczym 2014/2015 centralne ogrzewanie było czynne przez 210 dni (od 01.01.2015 do 28.04.2015; od 01.10.2015 do 31.12.2015).
Średnia temperatura w sezonie grzewczym wyniosła 3,0 Cº.
Zgodnie z obowiązującym Regulaminem koszty ciepła za rok 2015 rok zostały rozliczone w dwóch pozycjach:
- koszty ciepła zużytego do podgrzania zimnej wody,
- koszty centralnego ogrzewania.
- Szczegóły
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Sokółce informuje, iż zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 07 stycznia 2016 r (Monitor Polski D.U. Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 12 stycznia 2016 r poz.46), poczynając od dnia 1 stycznia 2016 roku wysokość odsetek ustawowych wynosi 5 % w stosunku rocznym.
Do dnia 31 grudnia 2015 roku wysokość odsetek ustawowych wynosiła 8%.
W związku z powyższym, zgodnie z obowiązującym w naszej spółdzielni statutem i regulaminami od nieterminowych wpłat za czynsz od 1 stycznia 2016 roku będą naliczane odsetki w wysokości 5%.
- Szczegóły
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Sokółce informuje, że w przypadku zakłóceń w odbiorze programów telewizyjnych z sieci "AZART" awarię należy zgłaszać telefonicznie:
503 196 877
503 196 851
606 494 744
lub do Biura Obsługi Klienta - Os. Centrum 17 w Sokółce
- czynne w godz. 900 - 1700
tel. 85 711 57 79
662 083 337
- Szczegóły
Dnia 26-06-2015 roku Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej uchwałą Nr 22/2015 zatwierdziła stawkę na sprzątanie klatek w wysokości 5 zł/miesięcznie od mieszkania.
Stawka będzie obowiązywała od 1 października 2015 roku.
Usługą będą objęte te klatki, których mieszkańcy zgodnie ze złożonymi oświadczeniami wyrazili chęć zlecenia sprzątania firmie zewnętrznej.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej rozpatrzył złożone oferty i wybrał firmę Edi z Białegostoku. Umowa z firmą będzie obowiązywała od 1 października 2015 roku. Firma zapewnia utrzymanie zaproponowanej ceny do października 2017 roku.
W przypadku niezadowolenia z poziomu świadczonych usług umowę będzie można zawsze rozwiązać z zachowaniem ustalonego terminu wypowiedzenia.
W gablotach na klatkach schodowych zostały umieszczone informacje o tym, czy dana klatka będzie sprzątana czy nie.
W przypadku zmiany decyzji mieszkańców – należy złożyć ponownie oświadczenie w Biurze Spółdzielni w terminie do 30 lipca 2015 roku i po uzyskaniu większości głosów na TAK usługa będzie uruchomiona.
Wg otrzymanych od mieszkańców oświadczeń - na dzień sporządzania informacji usługa sprzątania będzie uruchomiona na 198 klatkach (na ogólną ilość klatek – 235) – co stanowi 84% całych zasobów.
Harmonogramy, dokładna specyfikacja usług i telefony kontaktowe do osób odpowiedzialnych za sprzątanie zostaną umieszczone na klatkach schodowych.