Dla ułatwienia kontaktu z administracją Spółdzielni, na klatkach schodowych zostały zamontowane skrzynki na bieżącą korespondencję ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
Prosimy do skrzynki wrzucać:
- w przypadku braku odczytu przez firmę sprzątającą - stany wodomierzy wraz z adresem mieszkania (w terminie 7 dni od planowanej daty odczytu)
- druk deklaracji zmiany ilości osób zamieszkałych
- wniosek na ustalenie hasła dostępu do informacji telefonicznej
- pisma we wszystkich sprawach związanych z zamieszkaniem w Spółdzielni.
Druki do wypełnienia można znaleźć na stronie Spółdzielni w dziale: druki do pobrania.
Jednocześnie zaznaczamy, że rozpatrywane będą tylko pisma opatrzone danymi osoby kierującej pismo (nazwisko, imię, adres) i przez nią podpisane.
W celu ułatwienia kontaktu zalecamy podanie numeru telefonu.
Skrzynka będzie opróżniana raz w miesiącu.