Biuro Spółdzielni Os.Centrum 17   (85) 711 24 91
Dział techniczny tel: (85) 711-34-21

Zgodnie z obowiązującym Regulaminem  porządku domowego  w  naszej Spółdzielni, od samego początku jej działalności, do mieszkańców należy sprzątanie klatek schodowych. Na klatkach są wywieszone harmonogramy sprzątania, ale nie wszyscy mieszkańcy wywiązują się ze swoich obowiązków.

Niestety część mieszkańców ani razu nie sprzątała klatek, inni wykonywali to sporadycznie. Trudno się dziwić, że osoby które  systematycznie sprzątają klatki schodowe, zarówno za siebie, jak i za swoich sąsiadów są zbulwersowani. Od pewnego czasu zaczęły wpływać do Spółdzielni wnioski w sprawie zorganizowania  przez Spółdzielnię odpłatnego sprzątania klatek.
Ofertą sprzątania są też zainteresowane osoby starsze, samotne, które nie są w stanie sprzątać klatki ze względów zdrowotnych.

W związku z powyższym Zarząd Spółdzielni proponuje wprowadzenie sprzątania klatek poprzez zlecenie tego zewnętrznym firmom.

Należność za sprzątanie będzie ujęta w comiesięcznej opłacie czynszowej i będzie wynosić od 5 do 10 zł – w zależności od rodzaju budynku i ilości zgłoszonych klatek do sprzątania. 

Usługa firmy zewnętrznej będzie obejmowała:

-   sprzątanie i mycie klatki oraz wiatrołapu raz w tygodniu
-   mycie okien i lamperii na klatkach schodowych raz w kwartale i  każdorazowo w
    przypadku miejscowych znaczących zabrudzeń
-   sprzątanie korytarzy piwnicznych – raz na kwartał.

Do skrzynek pocztowych zostały dostarczone informacje wraz z ankietą w formie oświadczenia. Druk oświadczenia można też pobrać na stronie w zakładce – Druki do pobrania.  Po wypełnieniu druk należy wysłać elektronicznie na adres mailowy Spółdzielni: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć do sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej Os. Centrum 17 w terminie do 18 maja 2015r.

Sprzątanie klatki przez firmę zewnętrzną zostanie podjęte po uzyskaniu zgody 75% mieszkańców danej klatki.

Warunkiem rozpoczęcia wykonywania w/w usługi będzie dokonanie zmian w regulaminie porządku domowego, zatwierdzeniu przez Radę Nadzorczą aneksu do  Regulaminu porządku domowego oraz wybranie firm sprzątających.

W umowie z firmą sprzątająca zostanie zawarta klauzula o gwarancji ceny przez przynajmniej jeden rok. W przypadku zmiany cen mieszkańcy zostaną poinformowani i zawsze będzie możliwość rezygnacji z oferowanej usługi, jeżeli jej jakość i opłata będą na nieodpowiednim poziomie.

Zarząd Spółdzielni ma również nadzieję, że zatrudnienie przy sprzątaniu klatek znajdą osoby zalegające z opłatami w czynszu, co umożliwi spłatę zadłużenia.

Szczegółowe  informacji można uzyskać w dziale technicznym Spółdzielni telefonicznie  pod numerem 85 711 34 21.

Tu można pobrać druk - kliknij .

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

INFORMACJA O WYKORZYSTYWANIU PLIKÓW „COOKIES”

Na stronie smsokolka.pl mogą być wykorzystywane pliki cookies do rozpoznawania i zapamiętania informacji o użytkownikach.

Czym są pliki "cookie"?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików "cookies"?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików "cookies" używamy?

Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki "cookies" zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików "cookies"

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Wynajmę

Zamienię